vilken dag

Idag har varit en väldig blandad dag av roligt och tråkigt...

Dagen börja med att jag vakna 09:55 (ja Bella sov fortfarande) kan tillägga att jag skulle köra 10:00.. snacka om stress!!! men jag hann:) körningen gick bra trots att jag var stressad..
Efter körningen kom Lillis och Anton och hämta upp mig.. Hem och fika.. Alltid lika trevligt:)
Vid fyra kom mamma och Emilia oh laga mat till oss. Efter maten skulle vi titta på semester bilderna och fika... Trodde vi..
Men så blev det inte.. Bella trilla av soffan in i soff bordet!!! jag bara såg blod:( mamma tog henne in på toaletten.. jag var chockad. Och Bella var jätte ledsen.. Hon hade ett jack in  pannan... Mamma ringde hem Jocke medans jag försökte torka och trösta.. Efter ett tag sluta det blödda men där var ett rätt djupt jack.. Vi ringde sjukvårdsupplyssningen som sa vi skulle åka in.. Jocke kom hem på ca 20 min..  När vi kom dit kom vi in direkt.. Men som tur var va det inte så "farligt" de tejpa i hop de.. sen fick hon en stor plåster lapp... Bella var ilsken när det försökte röra vid såret... men hon var jätte duktig... synd om vår prinsessa... Hoppas hon inte har allt för ont imorgon..
Just nu sover hon brevid mig i vår säng. Vill ha henne nära mig i natt..

Lägger in lite fler bilder från semestern...

 
haha jag och Jocke på nyär


Sötnosen

 
Bella leker


jag och hjärtat mitt..


Bella med mamma


bad med pappa

 
Bella på stranden:)

fler bilder kommer imorgon... Godnatt

Kommentarer
Postat av: Gordi

Aaww stackare, hoppas d e bättre med pannan idag.

Va söt Bella e =) Har hon blivit ännu mer ljushårig nu, ser så ut =) Vi ses...kram kram

2009-01-14 @ 11:06:38
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: Evelina

shit vad otäckt, kan tänka mig att du var chockad.. skönt ändå att du inte va själv hemma utan hade din mamma!

kram

2009-01-14 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0