snart i väg

De senaste två nätterna har inte varit så roliga här hemma...
Bella sover otroligt dåligt just nu. Tänder på g... Hon tuggar på allt..
Natten mellan fredagen och lördagen somna Bella inte från tio sen sov hon gott fram till två sen VÄGRA hon somna om.
Efter två timmars kamp gick Jocke upp med henne.. De hade tagit honom 2 öec en halv timme till innan hon ville koppla av.. Sen sov hon fram till halv tio..
Igår hade vi bestämmt att Bella inte skulle vila på hela dagen så hon var rikigt trött på kvällen.. Halv åtta somna hon helt slut... Fram tills jag bestämmde mig för att gå och lägga mig.. Då vakna en väldigt ledsen Izabella...
Tog inne till mig men hon fick ingen ro vände och vred sig...  men trött var hon och gnällig.. prövade att lägga henne i sin egen säng men inget gick.. Nu var klockan halv ett och jag var helt slut.. Jocke tittade fortfarande på tv... så han fick ta henne så jag kunde sova lite.. Vet inte hur länge de var uppe... klockan halv tio väckte jag Bella för då sov hon fortfarande..  Så synd om henne att hon inte får någon ro i din kropp.. Hoppas snart det blir bättre.. för på måndag börjar inskolningen så då måste hon vara pigg.. tänk om det är såhär när jag börar jobba...

Annars hade vi en mysig dag igår.. Vi var på center syd och handlat två par nya jeans till Bella och åt lite lunch.. Och jag fick köra:) Tycker att körningen går väldigt bra nu:) Jocke är en bra lärare nästan bättre en trafikskolan som tar 850 kr för två timmar!!! kvällrn var vi bara hemma och tog det lugnt. Blev en god middag när Bella somna..
Idag ska Jocke jobba och vi ska åka till moster Sandra som vi inte träffat på 3 veckor!!! ska ka om en timme och vi sitter i pyjamas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0