Jocke ledig..

Då var det fredag igen änu en vecka som går mot sitt slut..

Idag har Bella varit på dagis mellan 9 och elva. Jag var med henne den första timmen. Vi hade sång stund:) Sen gick jag in i personal rummet och tog en kaffe och tod det lugnt en timme..  Bella hade varit lite ledsen:( Men personalen tyckte åndå det hade gått bra..
Efter dagis åkte vi in till malmö för lite lunch:) Sen blev det stor handling på ica maxi.. Nu ikväll har vi bara varit hemma och haft det mysigt.. Både jag och Jocke är rätt trötta.. Jocke jobba över igår och var inte hemma från halv två på natten.. och sen har Bella sovit oroligt i natt med.. Hon sov gott mellan nio och fem sen vakna hon och var ledsen:( Hon fick lite välling sen fick hon sova 2 timmar inne hos oss.. Det ska inte bli någon vana att hon sover inne hos oss.. Men de säger att när de precis börjat på dagis kan de drömma mycket och känna att mamma och pappa ska gå i från.. Så dessa två inskolnings veckor har vi lite överseende..
Idag somna Bella redan halv åtta för hon har bara vilat en halv timme så vi får väl se hur natten blir..

Nej nu ska jag titta på lets dance och äta gdis:)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0