inget dagis idag..

Blev inget dagis idag.. När Bella vakna vakna i morse var förkylningen mycket värre än igår..
Idag har inte alls varit någon rolig dag. Bella har verkligen inte varit på humör idag.. Hon har varit gnällig hela dagen.. Och inte blir det bättre av att mamma jagar henne för att snyta och ge näsdroppar.. Så jag är helt slut efter denna dagen. Som tur var så somna hon klockan kvart över sju. Hon har ju bara vilat 40 min idag..
Det är min tv dag idag.. Så när jag skrivit klart ska jag göra lite fika och bara njuta av lite ledighet..

Jag undrar var Izabella gör av alla sina nappar??? När vi åkte till Teneriffa hade vi 8 nappar med oss. När vi kom hem hade vi sex(bra tycker jag) Men just har vi 3 st!!! Jag letar och letar men hittar inga.. Efter någon dag kommer någon fram och någon annan försvinner.. Undrar bara var hon gö av de.. Det konstiga är att hon gjort av med en sko. Jag har letat efter denna sko i två veckor men det finns inte.. Var kan man göma en sko?  Den kommer väl fram lagom till de har blivit för små:)

Hoppas att Bella känner sig lite bättre imorgon så vi kan åka till mamma och Emilia.. Dagis blir det inte från tidigast onsdag..

Kommentarer
Postat av: Gordi

Känner igen d med nappar. Jag har kommit på Milijan, han gömmer sina. Han tycker att gömma saker o ting e d roligaste nu, hihi...Titta bakom elementen eller i lådor o skåp, där har jag hittat ett par st hahahah. kram

2009-01-26 @ 21:56:57
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: Evelina

våra nappar är oxå borta jämt!

Stackars Bella, Simon har 41 graders feber så han kommer inte heller till dagis förän tidigast fredag. kram

2009-01-27 @ 12:50:27
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Lillis

Haha! Vad jag skrattar.. :)

2009-01-27 @ 19:34:33
Postat av: johanna

haha konstigt att de går och gömer napparna:)

jag hitta en till idag.. så nu har vi fyra

2009-01-27 @ 19:35:17
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0