tvättmaskinen har gått varm...

Jag trodde Bella skulle må bättre idag men det blev tvärtom.. Hon vakna klockan halv tre och var lite ledsen. Efter en timmes försök att få henne att somna om gick jag upp och gav henne en alvedon och näsdroppar. Vi tittade en stund på tv sen somna vi båda i soffan.  Klockan halv sju vaknade jag av att Bella kräkte!! Både jag och Bella och soffan var helt nerkräkta. Fick kalla på Jocke som kom springande.. Han tog hand om soffan och tvätten medans jag och Bella gick och duscha..
Efter en timme vakna bestämde vi oss för att vila en stund. Två timmar sov vi:) Men efter bara en halv timme vakna kräkte Bella igen. Denna gången var det massa slem.. Så det var bara att byta kläderna igen..  Bara hon tog en klunk dricka kräkte hon.. Så idag har Bella byttat kläder 5 gånger och jag tre... Har tvättat en hel del idag med andra ord.. Är klar nu och hoppas inte det blir mer idag.
Hon har inte kräkt sen klockan två.. Har fått i henne lite fisk och potatis.. Hon har även fått i sig lite välling nu ikväll och det har hon fått behålla:)

Hon somnade inte från klockan var nio idag.. Hon hade svår att få ro. Men nu ligger hon och sover gott:) Hoppas att hon sover hela natten..

Dessa två dagar har verkligen varit så tråkiga.. Vi hade massa saker inplanerade denna veckan.. Men allt har vi fått ställa in..  Och vi får vara hemma imorgon med:( Hoppas att hon mår bra imorgon så kan hon kanske gå på dagis på torsdag. Hon missar ju halva inskolningen om hon är hemma hela veckan.. Men jag är ju ledig måndag och tisdag nästa vecka med så det får väl bli lite inskolning då med...

Nej nu blir det tv en timme innan sängen väntar

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-28 @ 11:30:51
Postat av: Nonna Mi

Hej! Hoppas verkligen att lilla Izabella mår bättre idag! Stackars liten - hur kul är det att

kräka?!!? Massor av pussar från Nonna

2009-01-28 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0