snart kommer pappa

Då var det fredag igen.. så snabbt veckorna går..

Dagen börja med att Izabella vakna kl halv sex och var JÄTTE ledsen. Hon hade nog drömmt något... Hon vägra ligga i sin säng så hon fick sova inne hos oss. Klockan nio vakn jag då sov Bella fortfarande så jag väckte henne.
Jocke är ledig idag:) Vi körde till Lund till guldfynd för att få våra ringa värderade. (de ringar vi blev av med när vi hade inbrott) Efter det körde JAG till malmö för vi skulle äta lite lunch..  Efter lunchen åkte vi och handla lite.
Det var riktigt kul att köra idag:) Jocke tyckte att det gick bra.. Gjorde två misstag men men

Nu är vi hemma igen. Jocke har kört för att hämta min pappa på jobbet. Han ska komma och äta en god middag med oss idag:) Vi har inte träffat han på flera veckor..


 
söt med sitt plåser...


Kommentarer
Postat av: Lillis

Söte!!

2009-01-17 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0