Nu är jag tillbaka!!!

Efter flera månader utan dator och internet är jag tillbaka. Så skönt att det fungerar igen..

Igår kom vi hem från Tenerifa. Två veckor i värmen:) Vädert första veckan var bra. Bara en regning dag men andra vecka hade vi tre dåliga dagar.
Vi var först där en vecka själv sen kom Jockes föräldrar ner vecka två..
Det har varit så härligt att bara vara.. inte städa inte tvätta eller laga mat. Bara njuta. 
Har tagit massa bilder. Kommer lägga in de under ett par dagar nu.

Resan ner gick rätt bra Bella tyckte de sista timmarna var lit tråkiga men hon var duktig.. Hemresan gick jätte bra..
När vi kom ner var det jätte fint väder. Vi landa vid två tiden..
Tisdagen regna bort:( så det blev en dag på hotellet.
Ons-sön var det jätte varmt och skönt så det blev massa sol och bad.. Bella älska stranden och att gå med fötterna i vattnet.. Man fick jaga henne hahha
på kvällarna gick vi ut och åt en god middag och drack fott vin:) Bela gilla inte maten där nere så det har varit rätt jobbigt att få i henne något.. men vi kämpa på..

Söndagen där på kom Jockes päron. de tog med sig lite sämre väder..  förmiddagen var sämre sen blev det fin på eftermiddagarna.. Men man ska inte klaga för hemma var det tio minus hihi

Men nu är man hemma igen och det känns bra.. borta bra en hemma bäst:)

Nästa vecka börjar izzabella att skolas in på dagis.. känns så konstigt att det är dax för de redan.. hon är ju fortfarande min bebis.. Två veckor efter inskolning ska jag börja jobba... Känns sådär. ska bli skönt att komma i gång men jag ser inte fram emot resan till malmö 5 dagar i veckan...
Kommer kännas så konstigt. ja har inte jobbat sen siste juli 07.... på tiden nu kanske hihi

Nej nu väntar sängen.. är helt slut..

 
havet


Bella med mamma


en glad bella


mina älsklingar


hjärrtat på stranden


vi på nyår


en mindre bra bild på oss

Har massa bilder mer kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Lillis

Äntligen bloggar du igen:) Ses snart.. Puss

2009-01-13 @ 10:17:41
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Kul att du är tillbaka! känns verkligen som att det var evegheter sen vi sågs eller hördes..

kram

2009-01-13 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0