Första dagen på jobbet

Då var man tillbaka i verkligheten.. Idag börja jag jobba igen efter 1 1/2 år hemma. Var dock ingen lång dag i dag. Satt först i möte med chefen i två timmar.. Sen gick jag in på min avd och hälsa på alla. Gjorde inte så mycket utan titta mest runt, jag har ju aldrig jobbat där jag är nu.  Men imorgon är det en hel dag.. Jag börjar sju till tre. Usch jag ska gå upp 05:15 imorgon!!! Men det tar inte mig mer än 55 min med tåg och buss så det är inte så farligt:)

Personalen som jag träffa idag verka jätte trevliga:) Alla är mellan 25-35 och det är ju kul att jobba med folk i sin egen ålder:) Vårdtagarna verka också jätte gulliga men väldigt snurriga hihi

Vet inte vad för "period" Bella är inne i just nu men hon har fått för sig att hon ska vara vaken på natten... Hon somna som vanligt halv åtta men sen runt halv två vaknar hon.. Sen vill hon inte somna om vad man än gör.. Jocke tog henne till soffan så jag skulle försöka sova men det gick ju inte. Jag hörde ju henne långa vägar... Så då prova vi att lägga oss alla i sängen.. Men nej det ville hon inte. Hon verkar vilja sova men får ingen ro i sin kropp. Så i tre timmar var vi vakna i natt. BLÄ!!! Vet inte om det är hennes förkylningen som väcker henne. Hon har ju en hemsk hosta fortfarande och näsa rinner på henne:( 
Hoppas på att denna natten blir bättre för jag ska upp SÅ tidigt så jag behöver få sova!! Vi har inte fått sova en hel natt sen vi kom hem från Teneriffa.. Hon har vaknat minst en gång varje natt i en månad.. Hoppas detta snart vänder. För nu behöver man sin sömn mer än någonsin..


Nu blir det lite tv och fika sen blir det en snabb dusch och sängen vid tio.. Godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Gordi

Milijan hade oxå den "vakna mitt i natten perioden" men d har gått över...d e väl ytterligare ngn fas d går igenom...men d går över=)

2009-02-04 @ 20:57:00
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: evelina

Å liam har varit i den fasen i över 1 månad, börjar bli skapligt trött...

2009-02-04 @ 21:18:35
Postat av: evelina

Å liam har varit i den fasen i över 1 månad, börjar bli skapligt trött...

2009-02-04 @ 22:11:53
Postat av: johanna

Det är verkligen så jobbigt när det inte vill sova om natten. I natt har vi fått sova:) Vakna endast en gång och somna om efter 10 min..

2009-02-05 @ 18:14:42
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0