Simons dop

Igår var det dop.. Jätte fint var de och en mycket trevlig präst.. Varför hade vi inte denna turen med präst när Bella döptes??
Efter dopet var det mat och tårta hemma hos de i åkarp..
Simon var en lite gnällig bebis kan man lungt säga.. Han var rätt lugn i kyrkan men där hemma sen var det väldigt liv på honom.. En riktig riktig tjockis är han hihi Väger över 7 kg och är inte ens 4 månader!!!
Vi var hemma runt sju. Bella somnade inte från starax innan nio för hon hade vilat så sent.. Efter Bella somat blev det myskväll på soffan med godis och chips mm.. Sen blev det sängen strax innan tolv..

Idag börja dagen klockan kvart i åtta när Izabella vakna.. Hon sov gott hela natten:) Hon fick välling till frukost idag och det drack hon!!
Vi ska åka och träffa Lillis och Anton idag:) ska ta tåget här i från klockan tolv.. Jocke ska jobba idag.. ska ev åka en stund till mamma och Emilia sen. Bara det att det är så jobbigt att ta sig hem sen. Ska ringa och höra hur vi ska göra om en timmes tid för de sover väl gott nu..

Här kommer lite bilder från dopet.. Jag är verkligen ingen bra fotograf och svårare blir det med Bella i famnen..


 
Jocke bär in Simon



Jag döper dig tll simon viktor jesper..



Hedersgästen..


´
in kärlek..


 
Jag..


 
Izabella



Jag och deras stora tjej Felippa



En glad Bella på väg hem



Sover gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0