Trötta

Här hemma har Bella vaknat väldigt tidigt de senaste 2 dagarna.. Därför har jag inte orkat blogga..
Igår vakna hon klockan kvart i sex.. Sen ville hon inte somna om.. Somna en tjugo minuter när vi var på väg för att hämta upp Anna och Ella på stationen.. Det var vad hon sov på hela dagen igår.. Sen somna hon klockan halv åtta på kvällen..
Anna och Ella kom igår vid elva så det blev lunch nere i Kävlinge city och sen lång promenad.. Sen gick vi hem här och fika. Var ju underbart väder så man kunde vara ute:) Sen kom Johan och hämta de vid sex tiden så det blev en heldag.. Jätte trevligt att de kom till oss..  Ella har en helt underbar sti när hon"kryper" hon ålar sig fram haha så gulligt. Hon är nära till att gå själv men mamma och pappa får ta ett lite tag i henne annars vågar hon inte riktigt än..

Idag är vi bara hemma.. Bella vakna klockan kvart över fem!!! Hon ville inte somna om.. vid halv nio somna hon i 45 min... Då fick Jocke ta henne så jag kunde sova för jag var helt slut.. Så det passa på att ta hundarna på en lång promenad.
Just nu sover hon och har gjort de i en timme hoppas hon sover en timme till.. Jag håller på att tvätta annars sitter jag bara här i soffan och tar det lugnt..
Så det blir väl sängen tidigt idag med.. Vill ju träffa Jocke på kvällarna men orkar verkligen inte sitta uppe till tolv..

Imorgon ska vi till öppna förskolan här i kävlinge:) Har aldrig varit där så det ska bli skoj. Vi ska träffa Evelina och hennes killar vid tolv tiden.. Efter öppna förskolan ska vi träffa en annan mamma från familjeliv för att ta en fika. Allid skoj att träffa nya männsikor:)


 
Ella och Bella sitter vid bordet och läser.. Stora tjejer


Ella med mamma Anna


Anna leker med barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0