i väg hela dagen

Den dagen har det varit fullt upp......
Jocke var snäll och körde oss in till Malmö in till Lillis.. Vi fika och tog en promenad fick även pussa massa på Anton..
Efter ett par timmar kom mamma och häta oss.. så åkte vi hem där och åt middag och fika.. Mammas bror  med son kom med en sväng. Sen åkte vi till morfar(min) han har flyyat in på ett äldre boende så vi skulle se hur han hade fått de.. Han hade det jätte mysigt.. Klockan var nu redan sju och det var dax att åka hem.. mamma var snäll och körde oss.. Natta Bella i bilen, hade tagit med mig flaska och välling.. Hon somna direkt för hon hade bara vilat en tjugo minuter på hela dagen.. Sen lyfte jag bara över henne.  Närr mamma körde så tog jag fram dammsugaren.. ett snabb varv blev de. det behövdes.
Nu sitter jag änligen i soffan helt slut...  Sängen blir det om en timmes tid..

Imorgon kommer Anna och Ella.. Hoppas inget kommer i vägen denna gången.. Så de kommer på förmiddagen så blir det lunch och lång promenad:) Hoppas på bra väder..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0