En trevlig dag

Dagen börja inte från halv nio idag:) Bella var nog tröött...hon vakna vid fem och drack lite välling somna sen om direkt..

Vid ett var det dax att träffa upp Evelina, Lucas och Simon för en lunch i kävlinge city.  Efter lunchen gick vi hem till oss.
Lucas den stora killen är jätte rädd för hundar så jag fick stänga in hundarna i vårt sov rum vilket vi aldrig gör så det var inte så nöjda.. Så det blev lite bus här hemma och en fika sen blev det lekplatsen..
Jätte trevligt att ha någon här i från att umgås med.. 
Vi var hemma vid fem så då blev det lite lek och mys.. Bella var jätte trött då hon endast vilat en halv timme idag.. Vem kan vila när man har kompisar på besök?
Så klockan kvart över sju somna Izabella.. Så nu sitter jag här i soffan och tittar på en av mina favis filmer coyote ugly.. Känner mig rätt trött så det blir sängen efter filmen har slutat.

Imorgon kommer Lillis och Anton s¨då bli det lunch och en långpromenad:)

    


 

Kommentarer
Postat av: Evelina

fina bilder =)

2008-09-29 @ 13:25:21
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Johanna

Rikiga sötnosar vi har:)

2008-09-29 @ 21:17:34
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0