Hoppas på att få sova HELA natten

Bella var svår nattad idag.. tog ca 45 min innan hon somna.. men jag tar inte upp henne utan sitter hos henne en stund. Man får ju lägga hene ner ett ex antal gånger.. men nu sover hon gott.. Och jag hoppas vi får sova hela natten..

Vi har haft en jätte mysig dag med syrran idag.. Hittade dock inte så mycket kul till Simon så det blir ut imorgon igen.. Blev inga skor till Bella:(
Vi åkte hem till Sandra efter shoppingen och åt middag. Lånade lite kläder av syrran så jag kan vara fin på dopet..
Var hemma vid sju..

Imorgon skulle jag träffat några mammor från familjeliv men det verkar inte bli av från nästa vecka.:(
Så vi får se vad vi hittar på imorgon.. Jocke är ledig:)


Bella ska äta lunch..


Bella med moster


Mor och dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0