Städat!

Hela förmiddagen här hemma har jag städat.. Det behövdes en ordentlig städning... Jätte fint blev de..
Under tiden jag städa passa Jocke och Bella på att åka på ett par ärende..
Jag gillar ju absolut bäst när jag får städa själv i lugn och ro för då får jag det precis som jag vill ha de:)
Så nu när Bella vilar tycker jag att jag gjort mig väl förtjänt av att bara ta det lugnt... Så jag ska ligga på soffan och titta på tv och bara njuta.. Jocke håller på att skruva med motorcykln... Han ska köra fö sista gången detta året idag.. Han har ju inte kört mer än en gång detta året för det har varit problem med motorcykln..

Jag mår bra idag och känner mig pigg:) Skönt att vara frisk igen..

Så imorgon ska vi åka in till Malmö och träffa Lillis och Anton... Har ju inte träffat de på nästan två veckor:( Får se hur stor Anton blivit..

Nej nu väntar soffan...

Kommentarer
Postat av: evelina

Kul att kunna läsa din blogg igen (dessutom på betald arbetstid ;) ) kram

2008-09-18 @ 16:14:39
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0