sovit gott!

Bella har sovit gott i natt:) Hon somna redan kvart i åtta igår sov sen fram till sju:) Ville dock inte sova en timme till som mamma ville.. Men det är så mycket bättre när hon sover hela natten man känner sig mycket piggare på morgonen...
Hon är fortfarande förkyld så det blir att stanna hemma idag med.. Vi ska till BVC kl ett efter det går vi ner till centrum och handlar något gott som vi kan ha ikväll.. Sen blir det lekdag inne bara jag och Bella..
Jag tycker det är så tråkigt att det så sällan är någon som kommer hit vi måste alltid ta oss in till Malmö.. Hade ju varit skoj om någon någon gång sa vi kommer till er!! Detta händer för sällan tycker jag ja ja...

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och titta lite på nyheter.. Sen blir det bus med Bella en stund sen ska vi väcka Jocke.. Ser ut som att det kommer bli bra väder idag så då blir det långpromenad efter frukost....
 

Kommentarer
Postat av: tess

Hej! Såg din tråd inne på fl. Hur trivs du i Kävlinge? Själv så bor jag i Löddeköpinge. =)

2008-09-02 @ 13:56:37
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: tess

Jag har bott i lödde hela mitt liv. =)

Bodde i kävlinge 1 år men ville tillbaka till Lödde..=)

2008-09-02 @ 17:25:39
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0