sorry

Förlåt för dålig uppdattering...  Har bara inte blivit något bloggande de senaste dagarna...

 Bella har blivit konstig... i tio månader har hon vägrat ta napp.. Helt plötsligt för en fyra dagar sen tog hon den.. Hon har haft napp i sin leklåda men haft den som leksak men nu vill hon ha den hela tiden.. Blir ledsen om man tar den..
Vi låter henne har den får väl se om det bara en period..
Hon har nu börjat släppa när hon ställer sig upp.. Kan stå själv ca 30 sekunder om hon bara vill.. Hon har ställt sig upp själv en gång men sen vill hon inte mer.. Hon får ta den tid hon behöver:)
Har dock märkt att hon går lite breddbent.. Undrar om det är som hon inte är stabil eller vad det kan vara.. får fråga på bvc nästa gång..
Hon gillar att gå med sin gåvagn nu full fart fram..

Helgen var det festande med syrran på Lördagen.. blev harrys.. Vi hade trevligt. Kul att få festa av sig lite. Sov sen hon Sis och det kändes helt oki...
Söndagen var jag lite sliten så det blev en lugn dag...
Igår var vi bara hemma och lekte och hade mysigt..
Idag har vi varit hos Evelina och liam Gordi och Mille kom med.. Det blev fika och en härlig långpromenad i parken. Sen åkte vi till syrran och fika lite och snacka en massa....
Väl hemma blev det sängen för Bella direkt och hon somna direkt.. Hon vakna klockan sju idag och har bara vilat en timme på hela dagen så hon var ju jätte trött.. Det är jag med så sängen väntar efter bloggandet...

Imorgon Kommer Lillis och Anton:) Så jag tänkte fixa lite lunch till oss.. Första gången Anton kommer på besök..


Sötnosen med nappen


Jag...

 
Syrran

 
Jag och syrran på harrys


Kul


Sötnosen själv..

Kommentarer
Postat av: evelina

oj va lika du & din syster är!

2008-09-25 @ 15:57:19
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Johanna

ja det sägs de:) jag ser inte de..

2008-09-26 @ 19:47:07
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0