snart i väg

Ska snart i väg så det blir ett kort inlägg..
Bella har som vanligt varit vaken i natt.. känns som det är varje natt just nu.. Sov mellan åtta och halv fyra men sen skulle hon INTE sova.. Hur vi än gjorde.. Så när klockan var fem tog Jocke henne och tittade på tv.. Jag gick till sängen igen:) Vet inte hur långe hon var vaken för jag somna.. Varför ska hon vakna på på natten?? Jätte jobbigt är de.. Hoppas det snart vänder..
Gav Bella "vanlig" gröt imorse(hon har inte ätit de på 2 månader för hon inte har gillat de) men idag gick det bra:) Så nu ska vi försöka ge henne gröt ett par gånger i veckan.. Ska även pröva med välling igen till helgen. Men BVC säger att jag inte ska pröva med för mycket nytt på samma gång..

Nej nu ska jag duscha för vi ska sitta på tåget elva är det tänkt och innan dess har jag massa saker att göra känns det som.. Ska bli kul att träffa syrran och komma i väg lite har ju bara varit hemma hela veckan pga Bella varit lite dålig..

Återkommer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0