små trött

Bella mår bra idag:) Hon hostar men annars är allt toppen.
Natten har inte varit så kul.. Bella somna jätte fint vid sju men vakna vid ett och vill inte somna om.. Jag tyckte det var för tidigt för at få flaskan men efter en arg och ledsen Bella så gav mamma sig vid två.. Hon ville inte ha mer än halva.. Men skulle åklart i somna om.. Gick upp och gav henne näsdroppar och alvedon. Fick sen flaskan igen.. Drack upp den och somna:) Klockan var nu tre... Sen trodde Bella att vi skulle gå upp klockan halv sju.. men det ville inte mamma så vi sov till halv nio.. Bella fick sova inne hos oss från ett till halv nio men det ska inte bli en vana..

Jag har varit och kört idag och det gick bra.. Men känns som det är en bra bit kvar:( Men jag bara måste kämpa vidare.. Jag ska ha mitt körkort innan detta året är slut!!!!!!!!

Jocke är och jobbar och Bella sover så jag tänkte lägga mig på soffan...
När Bella vaknar ska hon äta sen tänkte jag vi skulle gå till lekplatsen och gunga och gå en runda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0