Sjuk...

Är så förkyld!! Hostar gör jag med och har en j*vla huvudvärk... Mår inte alls bra
I morse när Bella vakna kände jag mig helt slut mådde skit.. Syrran var snäll och tog Bella så jag kunde sova..
Gick upp vid halv tio tog en lång dusch.
Vi skulle på kräftskiva idag hos Jocke föräldrar men jag fick stanna hemma:( Så Jocke och Bella åkte själv så passa jag på att sova.. Sov i två timmar det behövdes..

Imorgon ska Jocke jobba så att mamma och Emilia ska komma och ta Izabella på lite äventyr så jag kan ta det lugnt.. Annars hade ju Jocke fått stanna hemma för jag hade verkligen inte orkat..

Inget kul att blogga om när man bara varit liggande hela dagen.. Hoppas på att må bättre imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0