Piggare idag

Idag känner jag mig mycket bättre:) Har fortfarande ont i halsen men annars mår jag bra..
Jocke är hemma idag med..

Vi har precis städat undan där ute inför hösten.. tagit undan våra pool möbler mm Imorgon ska Jocke stänga poolen.. Hösten är här!
Hoppas verkligen det blir en finare sommar nästa år så man kan bada lite mer...
Vi har även gjort en liten om moblering här inne i vardagsrummet.. Jag har tyckt de har sett lite tomt ut men nu känns det lite bättre:) Vill bara ha en rund mat med sen är jag nöjd:) Blir ikea nästa vecka..

Annars har de inte hänt mycket här hemma..  Har ändrat dagis tid till bella till den 19de Januari för vi är ju bortresta till den 15de:) Gud vad jag längtar tills vi åker..
Så jag räknar med att börja jobba runt den förste Februari... Det längtar jag inte alls till!!! Skulle kunna vara mamma ledig i flera år till hihih

Skriver kanske mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Mi

Så skönt att du känner dig bättre, halsen kan du vänta med tills du smittat ner fler hihi.

Det är väl skönt att hösten är på g, var årstid har sin tjusning (det regnar säkert i höst oxå)

pussar och kramar till er

nonna Mi

2008-09-16 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0