Myskväll...

Dagen igår börja med att Bella vakna vid halv sju men efter mycket om somna hon om en 45 min till...
Sen gick vi upp och åkte till burlövs center för att betala lite på resan och titta lite i affärer...
Sen var det hem för bilen skulle tvättas den har ju varit till försäljning...
Och igår kom de och titta på den och sa den vill vi ha!! så nu är vår bil såld:) om tur är kan vi låna pappas bil ett par dagar tills vi hittat en vi vill ha.. Vi ska ju ka kombi nu:)

Bella hade ingen bra dag igår.. Hon var gnällig nästan hela dagen inget passa henne. Hon ville inte sova inte äta nä inget.. Det enda hon ville var att sitta och mysa.. Hon verkar otoligt trött... Sen somna hon vid åtta helt slut
Efter Bella somna vänta en god middag med levnde ljus och en flaska vin:) Jätte mysigt och gott var de..
Sen åt vi glass och spela yatzy.. Tittade på film med massa ljus och godis.. Hade en riktigt mysig kväll helt enkelt..

Idag vakna Bella klockan halv sju åt somna sen om till nio:) hon var nog riktigt trött.. Hon verkar vara på bättre humör idag..

Jag ska ju festa idag!! syrran och jag ska ut.. Så vid sju åker jag till sis för att förfesta sen blir det utgånmg var vet jag inte än..
Ska sova hos syrran för att slippa ta mig hem i natt plus att de kostar typ 350 kr med taxi till Kävlinge..
Kommer kännas konstigt att sova borta har inte gjort de sen Bella kom..
Men jag vet ju att hon har det jätte bra här hemma med sin pappa.

Kommentarer
Postat av: evelina

åhh kul att festa, vi får ta och gå ut ihop nångång :-)

2008-09-25 @ 15:59:00
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Johanna

Det tycker jag verkligen vi ska göra:) hade varit jätte skoj

2008-10-07 @ 20:21:49
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0