Izabella sjuk:(

Izabella har jätte hög feber:(
Allt börja i morse vid åtta när Bella som vanligt vakna.. Vi tyckte hon kändes lite varm så vi tog hennes temp.. Då var den 38,4 Bellla var jätte trött så hon somna om igen smått oroligt fram till nio.. Strax innan jocke skulle gå tog jag tempen igen då var den 39,4.. Hon har varit jätte lugn hela dagen mest myst:) 
Har fått i henne 3 flaskor välling och massa vätska.. Hon åt lite mat men hon tycktr nog inte det smaka så gott...
Vid fem tog jag tempen igen  Då var den 40,1!!!! snacka om att jag blev rädd...
Ringde sjukvårdsupplyssning och fråga om det var normalt att febern bara gick upp..  de sa att de just nu gick mycket tre dagars feber så de trodde de var de.. De sa även att jag skulle ge henne ipren istället för det var bättre feber nedsättande.. så jag fick ringa bellas farmor som fick komma och lämna de.. När Bella somna var febern 39 grader.. Hoppas den inte går upp mer nu... Hoppas hon kan sova i natt..
Det är jätte jobbigt att se henne så slö.. Vill bara att våra sessa ska må bra igen...

Så idag har vi bara varit hemma fick även ställa in vår lekdejt med Lillis och Anton.. hoppas på att Bella mår bättre på vi kan ses på fredag..

Kommentarer
Postat av: evelina

stackars lilla Bella, låter som samma som Simon hade, oxå øver 40 graders feber, jobbigt :-( krama henne från oss!

2008-09-25 @ 15:49:44
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Lisette Melker

Hej på er!!

Hoppas att Bella snart är bättre!!var längesen vi sågs!!Hoppas vi kan ses snart allihopa!!

Krya på lill-tösen från oss!!

kram från mig och Melker

2008-09-25 @ 21:12:17
Postat av: Johanna

Evelina Har kramat Bella från er nu:) Hoppas allt är bra med er.. och att vi kan ses snart



Lissette och melker tycker absolut att vi ska ta och ses kan ju se nästa vecka.. Bara Bella blir frisk..

2008-09-25 @ 21:26:00
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

krama mitt gudbarn från mig:) SAKNAR er juh!

2008-09-26 @ 15:05:48
Postat av: Johanna

Bella mår bättre idag:) Ger henne en stor kram från dig:) Vi saknar ER med

2008-09-26 @ 19:48:21
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0