Helt slut!!

Vi fick sova hela natten!! Men fick gå upp klockan sju.. Myste i sängen till åtta sen gick vi upp..
Klockan tio var det dags för fika med Evelina,Simon och Lucas.. Börja med en fika på ett litet fik här i byn.. Sen blev det LÅNG promenad för att hitta en lekplats. Gick igenom en jätte mysig park som jag inte viste fanns.. sluta till sist med att vi gick hem till Evelina och hämta lite fika och gick till lekplatsen där.. Sen promenerade vi hem.. Så vi har verkligen ått Kävlinge runt.. Evelina var jätte trevlig och hennes små killar var underbara.. Kul att träffa en ny mamma kompis.
Så på onsdag blir det öppen förskola här i kävlinge.. Vi har aldrig varit där men Evelina har lovat visa vägen:)

Väl hemma vid två.. Blev bara hem och vända för vi skulle köpa pressent till Simon.. så det blev en sväng till center syd. Sen skulle vi hämta pappa på jobbet för han skulle hjälpa Jocke med vårt tak i uterummet.. Var en litem läcka. Men nu ska det vara bra igen:) Så nu är Jocke och lämnar pappa och jag sitter här.. Bella sover som en stock!! Hon har bara vilat 20 min idag så hon var helt slut.. Det är mamma med så om ett par timmar blir det sängen för mig.. Så man är pigg till imorgon då det är sop klockan två..


Bella och Simon leker..


Simon


Stora killen Lucas


Kommentarer
Postat av: evelina

tack fåor dom fina orden om oss! hoppas vi ses snart igen! kram

2008-09-19 @ 10:32:19
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0