händer massa

vet inte riktigt var jag ska börja.. har inte haft tid att blogga de senaste dagarna då jag har haft fullt upp...

Igår var Lillis och Anton en heldag:) massa bus och mys.

Idag har det hänt massa.. dagen börja med att jag hade kjörtid klockan elva. Gick riktigt bra:) Har ju inte kört något alls på typ 3 veckor.. Har nu fått tid till halkan!!! så ska göra det om två veckor.. Känns som jag är nära min mål nu vilket jag tycker är jätte kul:)
Vi har även hittat vår nya bil idag:) Så på torsdag ska vi hämta den skoj:) Det blev en saab sport kombi 07 jätte fin är den:)
Efter det åkte vi snabbt hem och Jocke fick köra till jobbet.. Vi hade bestämt med Sandra på burövs center klockan två så det blev stress.. handlade present till andra syrran som blev elva i Lördags.. Kalaset är inte från nu på Lördag..
Handla även en ny mobil!!!! det var ju på tiden.. Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar.. så det kan ta lite tid innan jag lyckas svara på era mess...

Just nu känns allt bara så bra.. Känns som om allt går på rätt håll:)

Lovar att blogga massa imorgon för då ska vi bara vara hemma och ha en riktig mor och dotter dag med mys bus och en härlig långpromenad..

Kommentarer
Postat av: Gordi

Vi va oxå på Burlövs Center idag, fast inte förrän 17,30. Kommer du ändå till Evelina på lördag...läste att din lillasyster ska ha kalas??

Ha d bra så ses o hörs vi, kram

2008-09-30 @ 22:43:12
Postat av: Johanna

Jag kommer men lite senare bara.. ska bli riktigt skoj/kram

2008-09-30 @ 22:58:43
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0