Fortfarande sjuk

Jocke har vart hemma från jobbet idag.. Jag kände i morse när jag vakna att jag inte skulle orka att ta hand om Bella själv... Han ska vara hemma imorgon med sen får vi se...
Känner mig fortfarande dålig.. Halsen är värst. Gör jätte ont när jag sväljer:( Hoppas jag snart känner mig bättre..
Men måste erkänna att jag gillar att bli lite uppassad hihi 
Bella vakna klockan fyra i morse och ville ha välling sen hade hon väldigt svårt att komma till ro.. Efter en timme somna hon inne hos oss..  Sov sen fram till kvart i åtta.. Då gick Jocke och Izabella upp så sov jag vidare till tio:) Så skönt
Vid två kom mamma med mat.. Sen tog de Bella till center syd och shoppa massa fina saker till Bella.. Då passa jag på att vila:) Nu ikväll har Jocke badat Bella och nattat henne sen gjorde han en jätte god soppa. Kändes skönt för halsen..
Jag har så otroligt svårt att vara stilla när man är dålig.. Jag går här och plockar undan och har mig.. Jocke får säga till mig att ta det lugnt.. Vill ju bli frisk nu!!!

Imorgon ska vi gå en lång runda så man får lite frisk luft har ju bara varit inne de senaste tre dagarna!!


 
Ny badad i sin nya pyjamas..



full fart med gå vagnen




Kommentarer
Postat av: Gordi

Krya på dig tjejen.

2008-09-14 @ 21:39:51
Postat av: Johanna

Tack:)

2008-09-14 @ 22:56:53
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0