BVC

Skrev precis ett inlägg men jag råka trycka bort de........... Så nu blir det ett kort.

Var på BVC idag Bella väger nu 8,8 kg hon följer sin kurva men ligger på underkurvan.. Tycker de lyssnar dåligt på Bvc när jag pratar om Bellas matproblem. De bara säger det kommer vända.. Jaha när?? De är ju så olika hon äter vecka till vecka.. De ville vi skulle försöka med välling igen så det blir till att försöka så fort ersättning är slut här hemma..
Annars har det inte hänt för mycket idag.. Blivit två långa promenader och bus här hemma.. Bella har lärt sig klappa händer.. Så vi sjunger massa roliga låtar där man ska klappa..
Bella är lite piggare idag men hostar fortfarande.. Men ingen feber:)
Bella har bara vilat 30 min idag så hon somna helt slut vid sju och jag är med trött så snart blir det sängen...


Imorgon ska jag köra känner inte alls för de men jag måste...


Besök i sängen..


hmm vilken bok ska jag välja??





Kommentarer
Postat av: Anonym

hon kommersekert börja ätta igen

2008-09-03 @ 08:10:50
Postat av: Mi

Bakar ni många kakor till pippiarna? och är riktigt glada och klappar händerna?...... Jag har

hört från ngn klok att barn äter när de är hungriga men hur man gör med de barn som aldrig är hungriga har jag inte fått svar på..... Hoppas Izabella mår bättre idag!

Massor av kramar till er

Nonna Mi

2008-09-03 @ 08:58:00
Postat av: martina

sööt tös du har. :)

2008-09-03 @ 09:59:51
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack hon är underbar:)



Jag ooar mig inte så mycket över detta medd maten så länge hon går upp i vikt.. Sen går det ju jätte bra ibland.. Hoppas bara det fortsätter med att hon äter bra.. Känns mycket bättre då

2008-09-03 @ 14:05:39
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0