Bella förkyld

Bella har sovit oroligt i natt . Hon är jätte förkyld:( Hon somna klockan nio efter en timmes kämpade.. Sov sen till halv tolv vakna... Vaken en halv timme när hon somna bar jag över henne.. Sov i tre timmar vakna igen.. Fick en flaska men vägra somna om. så in i vår säng igen.. Somna om till halv åtta och då gick jag och Bella upp.. Hon är jätte snuvig synd om henne.. Hon vilar nu och har gjort det i två och en halv timme.. tar hårt på hennes krafter.
Själv känner jag mig rätt trött och sliten idag varför vet jag inte.. Hoppas inte jag också ska bli dålig..

Imorgon ska vi till BVC på 10 månaders kontroll hoppas bara inte Bella blir sämre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0