snart sängen

Igår var vi och bada med mamma och Emilia.. Vi var på viken badet i furulund. Första gången vi var där. Jätte fint och frächt. Så dit blir det fler gånger:) Bella tyckte det var jätte kul att bada.. Först gilla hon inte det men efter 5 min älska hon de..
Sen hämta Jocke oss. Så då åkte vi hem och fixa lite middag sen var det dags för Izabella att gå och lägga sig. Hon var helt slut efter allt badande så hon somna gott vid sju..

Jag skulle få sov morgon idag:)  klockan halv fem vakna Bella. och ville inte somna om så Jocke fick gå upp.. Två timmar var Bella vaken innan hon somna om klockan halv sju och sov sen till nio.. Så då gick vi alla upp..
Vi börja med att äta en fod frukost sen gav vi oss i väg till Malmö.. Gick en runda i stan och fixa present till Jockes mamma som fyller år nästa vecka.. Efter det åkte vi hem och hämta hundarna och åkte till Snårresta där Jockes mormor och morfar har en stuga. Så det blev en fika och en skön promenad..  På vägen hem köpte vi med oss pizza:) Bella älskar pizza så hon åt med god aptit.. Bella hade vilat på vägen hem så hon var ju inte trött vid sju så hon fick vara vaken till åtta idag..
jag ska vänta till utröstningen i idol sen väntar sängen... Jocke ligger här brevid och är väldigt nära på att somna...

Izabella går mer och mer för vaje dag.. Ställer sig sig upp själv med.. Hon visa gamel mormor idag med.. Som så klart blev jätte stolt:)
Imorgon ska vi till svärföräldrarna så då får Bella visa de med fö det jag inte sett henne än..


Izabella med mormor


Bella jag och Emilia


2 väldigt glaada tjejer


En trööttt tjej


somnar snart


Stor tjej


nya overallen


Kommentarer
Postat av: Lillis

Sötnos:) Så duktig hon är.. Puss

2008-11-01 @ 11:49:40
Postat av: Anonym

Fina bilder :) vi följer gärna med och badar nån gång! Kram

2008-11-01 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0