TRÖTT!!

Igår Lördag ahde vi en jätte trevlig och mysig dag:) Dagen börja lite väl tidigt.. Redan klockan tjugo över sex vakna Izabella och ville klart inte somna om..  Så efter en timme i sängen gick vi upp.. Trött mamma och pappa!!
hade en lugn förmiddag här hemma. Vid ett var det dax för att åka till mamma och äta lunch:) Plus att mamma hade fåtölj som vi skulle få.. Jätte fin:) så nu är det jätte fint i vårt vardagsrum.. Har bara ett rum här hemma nu som jag inte allls är nöjd med och det är "exra" rummet. Men det kommer när det kommer..
Väl hemma blev det ommoblering. både jag och Jocke blev jätte nöja. Tack mamma!

Vid fem tiden kom Lillis, Stoffe och Anton:) Vi fixa lite mat och killarna drack lite öl.  Jag gjorde ljusa slingor i Lillis i hår.. Blev väl sådär.. Blev inte lika ljust som vi hoppats på.  Men fint ändå:) Anton ville inte alls sova så han var med och spela yatzy och var på gott humör.. Vi hade en jätte trevlig och mysig kväll...
När de sen gick hem vid tolv var jag helt slut så jag hoppa direkt i sängen.. Fick sova till kvart i sju då Bella vakna..
Jag gillar inte alls att gå upp så tidigt.. Är ingen morgon människa!!

Bella är fortfarande rätt gnällig.. Inte mycket som passar henne.. Så idag kände jag bara för att vara hemma och ta det lugnt tar mycket på krafterna när hon gnäller då mycket.. Håller på att tvätta här hemma och här är massa tvätt så jag har att göra hela dagen..
Jocke jobbar idag så det är bara vi tjejer hemma och hundarna såklart:)


Bubblan


Anton

 

Anton med pappa Stoffe


Jag och gudsonen


Mamma Lillis


En glaad Izabella

Kommentarer
Postat av: LILLIS

Tack för en jätte trevlig kväll, vilka fina bilder! Dock värre på mig:(. Åh, ja vilken glad bella!! Ses i morgon igen! Hälsa Bella. Pussar

2008-10-19 @ 15:24:49
Postat av: Johanna

Tack själv gumman:) ses imorgon/puss

2008-10-19 @ 19:36:14
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0