bilder från helgen

Då var det måndag igen.. veckorna bara springer i väg.. Tänk att vi redan är inne i oktobr..

Lördagen var det kalas för Emilia som hade fyllt 11 år veckan innan. så det blev lite mat och tårta innan det var dax för mig att åka på partaj hos Evelina...
Det bjöds på jätte god mat och rödvin:) Vi var 10 tjejer. Så ni kan sjäv tänka er ljudnivån.. Efter maten och några glas vin blev det sing star i mängder:) Alla sjöng och drack drinkar och hade jätte trevligt.
Jag hade tänkt ta tåget hem klockan ett men så blev det inte.. tiden gick för fort så jag missa de. Taxin hem kostar 350 kr!! så det blev till att sova på Evelinas soffa.. rätt svårt att somna och ortoligt obekvämt. Jag hade skrivit till Jocke att han gärna fick hämta mig så fort de vakna.. Så klockan åtta var de på plats:) Så det blev att sova några timmar när jag kom hem.. Jocke skulle jobba så det var bara att piggna till.. Bella hade ju självklart en gnällig dag och inget passa henne! Så vi var bara hemma och tog det lugnt.  Jag somna redan halv tio!!

Natten till idag sov Bella jätte dåligt.. var vaken mellan kvart över två och halv sex!! usch säger jag bara. jag ville bara sova.. Klockan fem gick jag upp till soffan och tittade på tv.. då somna hon nästan med detsamma.. sen sov vi fram till nio.9
Klockan elva var det dax att köra men det gick väl sådär jag var så j*vla trött..
Direkt från körningen till Malmö för att träffa Lillis och Anton:) Blev en hel dag på mobilia med lunch och massa tittande i affärer men hitta inget kul:(

Imorgon blir det hemma dag bara jag och Bella:)


Izabella med moster:)


Min mamma


Vi


Izabella med pappa


Hemma hos evelina


Skål!


Gordi Och Lisette


Här sjungs de..


En rätt full Lisette


Evelina

Kommentarer
Postat av: Gordi

Så skoj vi hade d=) Får ta o göra om d igen=)

2008-10-07 @ 11:50:28
Postat av: Johanna

Absolut:) riktigt trevligt var de..

2008-10-07 @ 13:02:45
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag blir helt full i skratt när jag ser alla bilderna från festen.. ha ha, måste vi göra om ofta o snart=)

2008-10-07 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0