en heldag med Anna och Ella

Blev inget bloggande igår för jag hade inget att blogga om.. Vi hade en dag här hemma bara..

Idag har vi haft en jätte trevlig dag tillsammans med Anna och Ella.. Vi tog tåget från Kävlinge kl elva sen träffa vi upp Anna och Ella i stan:) Handlade klänning och skor till Bella som hon ska ha på sitt ett års kalas på söndag..
handla även lite andra kläder till henne:)
Efter shoppingen gick vi hem till de så barnen kunde leka:)
Bella hade inte vilat mer än 20 min på hela dagen så hon var helt slut på hem resan så hon somn till 20 min.. Då var klockan över fem!! inte alls bra.  Så hon vill inte sova nu ikväll trots att hon är helt slut.. Så hon ligger just nu i sängen och pratar.. Hoppas hon somnar snart...(nu så sover hon)

I natt sov hon lite oroligt.. Vakna ett par gånger.. Sen klockan halv sju ville hon inte sova mer.. Så efter mys en timme gick en trött mamma Johanna upp.. Som tur va var Anna lika trött som jag eftersom att Ella med busar om natten.. Så det blev massa kaffe:)

jag är också helt slut!!! så jag ska titta lite på tv nu och äta något sen blir det sängen vid tio. hoppas på att få sova gott hela natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0