Lillis och Anton på besök:)

Är så trött.... Bella har ändrat lite på sina sovtider... Hon somnar nu strax efter sju om kvällarna och vaknar runt halv sju om morgonen vilket jag inte alls gillar...Bättre från åtta till halv åtta som innan.. Jag gillar inte alls att gå upp så tidigt men men
Hon är fortfarande rätt gnällig om dagarna men hon har doch ätit lite bättre idag..

Vi har haft Lillis oc Anton på besök idag:) Blev en riktig heldag med lunch bus och massa skit snack.. Hann även med en lång promenad med barn och hundar.. Jätte kul att vi kan ses så ofta nu när båda är mamma lediga:)
Vid halv sex tiden åkte de hem så nu ikväll har jag och Bella haft det lugnt och mysigt.. Bella somna tjugo över sju..  och jag ska snart nanna för jag är helt slut...

Imorgon ska jag köra klockan nio.. sen vet vet vi inte vad vi ska hitta på men känner att vi måste komma ut lite..


gillar verkligen denna bilden på vår stora tjej


Bella och mamma


Lillis anton och Izabella


Kommentarer
Postat av: Lillis

vilka fina bilder:) Hur gick körningen? Visst är det mysigt att båda är mammalediga? Puss på er

2008-10-21 @ 15:43:14
Postat av: Johanna

Vist är det fina bilder:) vi har så fina barn hihi

PUSS

2008-10-21 @ 20:19:43
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0