snart i väg

Igår var jocke ledig så då var han hos mamma och blev fin i håret:) Hon hade tyvärr inte tid att plocka mina bryn men hann klippa både min och Bellas lugg.
Efter vi varit hos mamma åkte vi till Center syd och åt lunch:) sen shoppa vi kläder till mig!!! En ny kavaj och två nya blusar blev de. Kommer inte i håg sist jag handla nya kläder till mig själv.. Så nu kan jag vara fin ikväll:)

På kvällen kom Jockes kompis Micke. Så det blev pizza och öl.. Vin för mig dock. jag tittade på idol medan killarna snacka skit.. Det var en trevlig kväll:) Blev inte säng från vid halv ett...  Sen vakna Bella vid tre och höll oss vakna i två timmar:(
men sen fick vi sova till nio:)
Jockes mamma kom på fika i förmiddags och lekte med Bella. Jockes föräldrar har bokat resa och ska komma ner till Teneriffa sista veckan vi är där:)

Jocke håller på att försöka laga vårt tak i uterummet.. Det regnar ju in!!! Detta är andra försökte går det inte nu kommer vi få lägga nytt tak! Hoppas det går denna gången..
Själv ska jag hoppa in i duschen snart.. Vet hur stressigt det brukar bli när vi ska i väg så jag tänkte passa på att göra mig klar medans Bella vilar..
Vi ska vara på kalas hos Emilia klockan fem.. Sen ska ju jag festa till det lite ikväll! ska på tjejmiddag hos Evelina. Ska bli riktigt skoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0