Hämtat den nya bilen

Dagen börja klockan halv åtta då Bella vakna..  Blev en god frukost sen var det dax att köra till Helsingborg för jag hade körlektion. Det gick bra men jag hade en annan lärare idag som jag har rätt svårt för.. Hoppas på att jag får den gammla läraren nästa gång..
Efter jag kört klart blev jag hämtad i vår nya bil:) Jocke och Bella hade passat på att hämta den..
Jocke körde oss in till malmö för vi skulle ha en lek dejt med Evelina och Liam.. 
Jocke skulle köra och med sin pappa och hämta pappas bil som han ställt i Helsingborg sen lämna den osv så då passa vi på att åka till Malmö.. Sen när Jocke var klar hämta han oss.. Vi var hemma vid kvart över fem..
Nu ikväll har jag handlat sommarkläder på nätet från Lindex.. Måste ju ha sommar kläder till vi åker:) Hittade lite annat också.. Alltid kul med nya kläder..(blev dock bara till Bella)

Imorgon är Jocke ledig.. Han har klipp tid hos mamma klockan elva så då tänkte vi följa med.. hoppas på att mamma har tid att klippa lugg på mig och plocka mina bryn.. Efter de får vi se vad vi hittar på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0