Godmorgon..

Igår blev det inget bloggande lite dåligt av mig..

Dagen igår börja klockan halv åtta när Bella vakna. Vi gick upp och hade en mysig morgon.. Pappa sov en timme till.
Sen blev de en god frukost med bullar och massa gott.. Efter blev det lång promenad och lekplatsen med Bella:)
Jocke skulle jobba men såå blev det inte.. Han sålde sin buss igår.. Vi satt utt den på annons klockan halv tolv. Sen gick telefon varm!!! Vi hade skrivit ett rätt lågt pris för vi ville ha den såld snabbt!!! Men att 20 st skulle ringa vänta vi oss inte. Men såld blev den på 1 timme...
Så Jocke ringde jobbet och fråga om det var oki att ta en semester dag och det var de..
Sen åkte han och hämta den nya bussen som han fått köpa av en kompis för 2000 kr... lite nyare.
För er som inte vet vad han har bussen till så har han de när han tävlar md sin motorcykel.

Bella och jag hade en hemma dag igår.. lekte och hade det mysigt. jag passa på att tvätta lite bädda rent i sängen och ge hundarna ett höstbad. 

bella ställde sig upp själv igår!! " gånger. Hon kan dock inte stå så länge.. men hon är så duktig vår tjej:)

Nu måste jag stressa i väg.. Ska ta tåget in till Malmö om en timme och har massa att göra innan dess...
Ska träffa Evelina och Gordi med barn.. Blir lek i parken och en fika. Sen dka vi ev träffa syrran och ta en fika..

Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton!

Såå duktig mitt gudbarn är:) Ses i morgon! Puss o kram

2008-10-15 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0