Fin i håret...

Idag har Izabella blivit fotofraferad.. Hon var jätte duktig så det blir säkert fina bilder.. Hon var dock rädd för fotografen hihi
Efter vi var klara promenerad vi till Södervärn för att träffa upp Lillis och Anton.. Gick ner på stan och tog en fika.. Bella tyckte inte alls det var kul så det blev bara en kort fika.. Så vi promenerad hem till Lillis istället så bella kunde sova.. Hela 20 min sov hon!!! Så hon har haft änu en dålig dag.. Med mat vägran och massa gnäll. Undrar om det är tänder på g eller vad det är med henne??
vid halv tre kom Jocke och hämta oss. Han lämna av mig hos mamma så jag kunde bli fin i håret.. Jocke och Bella åkte och hälsa på farmor och farfar. Jag klippte av en dcm och fick ljusa slingor samt ögonbrynen plockade. Är jätte nöjd:)
Kommer säkert bild i helgen...

Imorgon ska vi fixa pass till Bella sen lir det stor städning här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0