En dag hemma

Idag har vi bara varit hemma..  Dagen börja klockan kvart i åtta då Izabella vakna... Vi hade en mysig förmiddag tillsammans med pappa Jocke.. Vid ett åkte han till jobbet.. Då var det dax för Bella att äta sen vila. Efter ca 40 min somna hon. Hon kämpa verkligen för att hålla sig vaken...
sen har vi busat massa och haft en mysig dag bara jag och min underbara dotter. Jocke hade inte så mycket att göra på jobbet så han flexa ut redan vid sex:) så han hann träffa Bella en lite stund innan hon somna.
Hon var svår nattad idag somna inte från kvart i nio.. Hoppas på att hon sover till åtta imorgon.

Jag har efter nästan åtta år tagit ut min piercing i tungan. Har funderat på det länge men nu kände jag att det var dax.. Går fortfarande att sätta in staven men det lär nog inte gå imorgon...
Känns jätte konstigt utan den....

Imorgon ska jag köra igen:) Sen ska vi hämta hem vå nya bil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0