Det blir inte alltid som man tänkt sig!!

Skulle köra halkan idag men så blev det inte... Jag var på plats klockan kvart över tio övningen skulle börja halv elva..
Elva kom de!
var jag inte viste var att övningen skulle ta 3,5 timme! Försökte få tag på Jocke för se om vi kunde lösa barnvakt på något sätt. Jocke skulle ju jobba.. Men eftersom jag var mitt ute i skogen var där ingen mottagning.. Men utanför stod Jocke...
Fråga han hur vi skulle kuna lösa de.. Hade tre minuter på oss för sen börja övningen. det gick ju inte..
Även vi skulle kunat löst barnvakt så hade jag inte kunat ta mig där i från... Så det var bara att hoppa in i bilen och boka om halkan!! Ringde skolan när jag kom hem och sa som de var.. Det sjuka är att jag får betala halkan en gång till!!! Körde ju inte men det kosta mig 800 kr ändå!!! ARG! Vist är det väl lite mitt eget fel för jag kunde ju läst mig till de men samtidigt kunde skolan sagt något tycker jag.. Jaja inget att göra åt det nu... Har fått en ny tid om ca tre veckor.. hoppas vi kan lösa det med barnvkt bara för det är ju mitt i veckan när alla jobbar..

Bella har haft en riktigt dålig dag idag hon vill INGET.. hon vila 30 min i bilen sen har hon inte vilat mer på hela dagen. Hon har varit uppe sen tjugo över sju.. Hon vill inte sova inte äta nä inget.. bara gnälla och vara omöjlig.. Somna för 45 min sen helt slut... Så jag är helt slut idag.. blir sängen vid tio idag..

Imorgon ska Izabella fotas.. det är på familjenshus i Malmö.. Så någon gång mellan halv elva och tolv blir de.. Ska träffa upp Evelin och Gordi som med ska fota sina små. Efter de ska vi träffa Lillis och fjanton för en fika..
Sen ska jag bli fin i håret på eftermiddagen:) Ska klippa en bra bit av mit slitna hår och lägga ljusa slingor i de. Hoppas på att få känna mig lite fin.. Jocke är ledig imorgon så att han och Bella får hitta på något så jag i lugn och ro kan bli fin..

Lägger in lite bilder från de senaste dagarna


izabella och Liam redo för en promenad


En glad Bella


Mamma och Bella


Ville bara visa att en bild när Bella står (kanske inte den bästa)


Hihi en rolig bild


Kommentarer
Postat av: Gordi

Så busig hon ser ut på den sista bilden hihihi...ses imon, kram

2008-10-15 @ 20:53:21
Postat av: Anonym

Haha! Ja jisses vilka söta bilder:) Ses i morgon!

2008-10-15 @ 21:18:18
Postat av: Johanna

hon är en busig tjej.. Gillar verkligen den sista bilden:) Ses imorgon..

2008-10-15 @ 21:38:23
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/
Postat av: Evelina

fina bilder!! kul att få klippa sig, måste oxå fixa tid till frissan! kram

2008-10-16 @ 10:39:14
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina

synd att inte jag är ledig längre annars ville vi gärna passa søta bella!

2008-10-16 @ 10:42:15
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0