trött....

Har inte haft tid att blogga i helgen.. Just nu orkar jag inte så det blir ett kort..

Helgen har vi varit i huset hela helgen. Flyttat saker, packat upp mm. I söndags blev de bara att ligga i trädgården hela dagen SÅ skönt.. Lite färg fick man allt:) Jocke och Emilia bada i poolen men jag vill inte.. väntar tills det blir varmare i vattnet.
Nu väntar vi på lite möbler till sen kan vi flytta in.. JIPPI!!

Varit hos läkaren flera timmar idag med Izabella. Börja med vårdcentralen klockan halv nio var där i 2 timmar.. Tog prover på henne och undersökte henne.. Dåligt blodvärde tyckte de.. Fick remiss till barnakuten:( snacka om att man blev nervös.
Väl där undersökte de henne ordentligt sa att blodvärdet var inger att oroa sig lite lågt men absolut ingen fara.. Tog MASSA prover på henne. Hon var så duktig vår tjej:) Vägde henne och hon hade gått upp. JIPPI!!!!!!!!! frågan är om vikten de tog i torsdags var rätt?? Kanske fel på vågen eller nått för annars skulle hon gått upp nästan 300g på 4 dagar nja det går väl inte? De tog proverna i vilket fall som för vara på den säkra sidan känns ju skönt. Får dock inte alla svar från om ett par veckor. Men jag tror allt är bra.. Skönt..

Maten går bättre och bättre man får inte ge sig bara att kämpa på..

Vill lägga till en sak.. När jag sitter och skriver i min blogg kan detta gå fort.. Kanske därför bli lite fel ibland lite fel bokstäver fel ord mm men detta hoppas jag att ni har överseende med.. Gillar inte att bli rättad... Kan bli så ibland.. Ville bara säga det..

Tyvärr inga bilder att lägga in.. Lovar att ta lite imorgon.. Nu ska jag ta en dusch sen nanna...

Kommentarer
Postat av: Mi

2008-05-13 @ 08:07:58
Postat av: Mi

2008-05-13 @ 08:08:52
Postat av: Marie

Hej! Så skönt att läsa att hon blev ordentligt undersökt. 300 gr på 4 dagar och i den värmen, då inte många känner sig hungriga är ju jättebra....det kanske är för att hon sitter i fin matstol?....Kram

2008-05-13 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0