Så glad man blir när det är så fint väder:)

Så skönt när det är så härligt väder man blir så glad!!!

Idag har vi varit i folkets park med Evelina, Gordi, Klara, Lisette och alla barnen så klart..
Barnen lekte och mammorna prata skit och drack kaffe. Jätte mysigt. Blev dock inte mer än två timmar. Emilia skulle komma fyra och jag hade inte kommit i väg hemifrån från klockan var halv ett. Allt tar så mycket längre tid när man har barn.. Vi vakna klockan kvart i åtta idag.. Sen åt vi lunch med Jocke innan vi åkte..
Jag har även träffat Emilia en stund och tagit en promenad och ätit glass..Sen åt vi middag hos mamma..
Emilia hjälpte mig att packa ner massa kläder. Så nu är de som jag vet att jag inte behöver på dessa två veckor ner packade känns skönt:)
Imorgon ska det packas massor för nu till helgen så kommer vi flytta så mycket vi bara kan.
Svårt att packa när man har Bella.. Hon vill ju inte bara ligga på filten hela tiden.. Hon vill ju prata med mamma. Jocke jobbar ju jätte mycketså han hinner ju inte packa. Men nu ska han vara ledig fredag-söndag så då ska vi packa, kasta saker och fixa i huset.. Jag vill helst bara vara i huset och ligga och solen vid poolen hihi

Bella har ätit så bra idag:) Fick spagetti och köttfärsås första gången.. Som hon gilla de.. Har aldrig sett henne äta så. Jätte kul.. Så imorgon kör vi samma.. Hoppas på att det går lika bra imorgon..

Imorgon ska hon vägas på BVC.. Hoppas hon väger som hon ska nu men det tror jag...

Här kommer bilderna från dagen.. Blir en hel del hihi


Mille, Bella och Liam



Bella och Mille gillar att sitta nära..


Elise så söt..


Melker.. Alltid lika glad.. syns kanske inte här..


Bella, Liam och Melker..


Bella var på så gott humör på vägen hem..


Min goa syster..


Bella i Emilias säng..

Kommentarer
Postat av: Gordi

Jaa passa på o sola i helgen...ska bli riktigt nice väder=) Fina bilder...jag har fler som jag kan skicka till dig...ett där mille o bella typ kramas hihi

2008-05-08 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0