lite små trött..

Idag hardet verkligen känts som Söndag..
Bella vakna 06:45 idag.. Sandra sov här hos oss.. Hon tyckte det var jätte kul att gå upp så tidigt på sin ledig dag hihi..
Låg kvar i sängen ten timme och försökte få Bella att somna om men det vill hon INTE. Så vi gick upp åt en god frukost.
Jocke fick sova fram till nio..
Idag har jag varit jätte trött. Så det har inte hänt så mycket. Mest tagit det lugnt. Jocke och Koffan har varit uppe i huset med kartonger som packades igår och lite möbler. Här hemma är det inte alls fint just nu. Väldigt rörigt och inte så mycket möbler men men det gör inget det är huset som ska bli fint:)

Nu ikväll har jag och Jocke delat en flaska vin och tittat på tv och haft det mysigt. Bela hon somna klockan kvart i åtta.. Hon drömmer så mycket just nu så hon vaknar och är ledsen ett par gånger under kvällen/natten men hon somnar om igen efter ett par minter...
Maten går sådär.. Igår gick det jätte bra idag inte alls bra.. Men jag har lovat mig själv inga fler uppehåll bara till att fortsätta kämpa för nu är hon 6 månader och hon ska inte leva bara på flaska mer!

Imorgon ska jag till stan och träffa Sofie och fika:) Hoppas på fint väder..
Sen ska vi till huset och fixa lite. Mamma och Emilia ska med följa med de har ju inte där än..

Nu har Bella vaknat.. Hoppas hon snart somnar om..Jocke får ta henne för jag ska nanna..


      



Kommentarer
Postat av: Lillis

Vilka söta bilder o så stor hon börjar bli.. Gå stol o allt=) Pussa henne från mig!!

2008-05-02 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0