ledsen...

Var på BVC idag och Bella hade inte gått upp i vikt.. Hon hade gått ner!!!! Usch så jobbigt det känns.
BVC sa att jag skulle ta kontakt med barnläkaren så henne ska jag ringa imorgon. Hoppas bara inget är fel blir ju så orolig...
Hon har mörka ringar under ögonen... Hon verkar ju må bra.. Usch tänk om något är fel på min underbara tjej?? Känner mig så dålig som mamma.. Att hon inte får i sig så mycket som hon behöver...
Hoppas vi får en tid till läkaren redan imorgon..

Känner mig så trött och sliten idag.. Vet inte varför kanske det har med vädret att göra..
Bella vakna klockan kvart i sju idag var vaken en timme somna sen om en timme till..
Efter BVC gick jag och vila en stund. Kände mig bara BLÄ.. Jocke tog Bella och Marvik på en promenad..

Snart ska vi gå till pappa några timmar bara känner att jag måste komma ut idag.. Packa kan jag göra ikväll och hela helgen..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tror inte att du behöver vara orolig.. de vill väl bara att du ska kolla upp de för att vara på den säkra sidan o de är ju positivt=)

lycka till i alla fall..

kram

2008-05-08 @ 19:17:24
Postat av: Anonym

Du e ingen dålig mamma!!!!! Håller med att du inte ska vara orolig, men förstår att du e d...d blir man juh. Men d kommer gå bra ska du se:)

2008-05-08 @ 20:37:47
Postat av: Gordi

oj...jag gllömde skriva att d va jag...Gordi...som skrev inlägget...

2008-05-08 @ 21:54:49
Postat av: Lillis

Du e verkligen ingen dålig mamma! Det här kommer gå bra ska du se!! Håller tummarna!

2008-05-09 @ 17:51:39
Postat av: Johanna

Tack för er omtanke;) Man blir så orolig när det handlar om ens barn.. Man vill ju bara att de ska må bra..

2008-05-09 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0