hektisk dag..

Idag har vi gjort massor.. vet inte hur vi fått tiden till att räcka till..

Dagen börja klockan 8:15 då Bella vakna.. Sen klockan 11:00 var det tidig lunch med Aggiz.. En och halv timme hann vi ses innan hon skulle tillbaka till jobbet..
Klockan 12:30 skulle vi träffa Sofie för en fika.. Tog en sväng in på hm där Sofie handla jätte fina kläder till Bella:) Jag handla ett nytt linne på leggings till mig själv.. Sen fika vi.. Har inte träffat Sofie på 3 månader.. Hoppas det inte tar lika lång tid till vi ses igen..
Efter fikan var det dax att åka till mamma som vänta på oss..
Åkte till min morfar för en fika.. Usch vad han börjar se sliten ut.  Tänk att han är 92 år..
Sen var det dags att köra till huset där Jocke vänta.. Visa mamma och Emilia huset de tyckte det var jätte fint. Packa upp några fler kartonger. Åtta var vi där i från.. Bella somna i bilen så nu vill hon inte sova. Sitter i mitt knä..
Man kan få ut mycket på 24 timmar om man bara vill. Helt slut är jag. Blir sängen om en ttimmes tid.

I  morgon är vår första barnfria kväll tillsammans.. Vi ska på bröllopsfest. Jocks kompis har gift sig.. Så vi ska festa till de:) Jag har inte festat sen februari förra året.. Ska bli kul..  Syrran ska komma och passa Bella.. Så hon ska vara på hemmaplan så det ska noggå bra.. Sen ska vi få sovmorgon på söndag..
Är faktiskt lite nervös.. Har inte varit i från Bella några längre stunder.. Men jag måste kunna släppa taget lite.. Jag är lite dålig på de..

Nu ska jag pröva att natta Bella igen sen ska jag titta på film med mannen min..

Här kommer lite bilder från dagen..

image170

image172

image173

image174




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0