Bella på så gott humör:)

Vilken underbar dag... Så varmt det har varit idag...
Dagen börja med att Bella vakna klockan 05:00 ville äta:)  Var vaken fram till sex somna sen om till 7:30. Då gick vi upp för att ringa läkaren.. Fick tid tills på måndag klockan 8:30.. Hon jag prata med sa så länge hon inte är slö trött eller verka må dåligt så var det ju ingen fara.. Men tack vare att hon "bara" är 6 månader vill de kolla upp de.. Känns ju bra att få träffa en läkare..
Efter de var det dax att väcka pappa som hade jobbat till ett i natt.. Vi har packat, skruvat ner saker mm..
Men det varma vädret gjorde så att lusten inte fanns där.. Klockan ett kom Emilia hit så då spela vi cubb(stavas det så?) ni vet vad jag menar.. Bella lekte fint på sin filt:) Sen sola vi lite och hade mysigt.. När Bella böev trött tog vi en promenad jag och Emilia.. Bella somna en 45 i vagnen det är vad hon har sovit på hela dagen.
Klockan 16:00 skulle Jocke hämta pappa för vi skulle låna hans buss.. Eftersom klockan blev för mycket så följde inte jag och Bella med till huset. Pappa var snäll och sa då hjälper jag Jocke. Tack pappa:) Så det fick med sig en hel del saker upp till huset.. Medans de var i väg plocka jag och Emilia ogräs i trädgården så de ser fint ut till de nya ägarna.
Sen blev det promenad ner till konsum för att handla välling.. Väl hemma efter en hel dag ute. Bussa jag och Bella som hon skratta hon var på strållande humör så kul att se.. Så hon mår ju verkligen inte dåligt..
Åtta kom Jocke hem så då blev det sen middag.. Nu är båda helt slut efter denna dag så sängen blir det tidigt idag..

Bella har ätit SÅ bra idag.. (För att vara Bella)
 flaskor välling 2 portioner grött + en burkmat plus efterrätt. Känns skönt att hon ätit så bra idag. Vist får man kämpa lite men idag har det gått bra tycker jag:) Hoppas det vänder nu hade varit så skönt. HOPPAS

Imorgon ska vi hålla på hela dagen med att flytta saker och vara i huset och packa upp. Ska även försöka tvätta då vår maskin här hemma är sönder!! Jockes mamma kommer till huset och leker med Bella så jag och Jocke kan fixa..

Vi har ju beställt en del möbler och nu på måndag kommer lite:) så skoj med helt nya saker.. Så fint det kommer bli när allt blir klart. Gud vad jag längtar....

Här kommer bilder från dagen...










Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina kläder Bella har på sig :) hihi



Kramis

2008-05-10 @ 08:10:57
Postat av: Stavningskärringen

Kubb, bussa - slang att åka buss

busa att man stojar och leker, Love you

Så söt hon är det lilla livet, un amore

nonna Mi

2008-05-11 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0