massa bilder

Vad har vi hittat på de senaste dagarna då??

Helgen var vi på bröllopsfest utan Bella.. Första gången jag var utan henne en kväll. Jag tyckte det var jobbigt att säga hejdå till henne när vi skulle gå.. Syrran passa henne. Jag ringde hem 2 gånger och skicka ett mess.. När Sandra sa att hon sov kunde jag slappna av..
Vi hade det trevligt men jag trodde nog jag skulle ha trevligare(kan man säga så?) Blev några glas vin och några cider.. Kände av att jag druckit men full var jag absolut inte. Jocke var lite snurrig men inte så farligt..
Berättade för alla om vår söta dotter visa bilder på henne hihi riktigt stolta föräldrar..
Åkte från festen runt halv ett.. Festen var ett bit utanför Lund så vi dela taxi med 7 andra.. Kom in i Malmö vid kvart över ett.. Gick till en pub tog en cider den var både jag och Jocke redo att åka hem.. Halv tre var vi hemma..
Dagen efter sov vi fram till tio då syrran väckte oss med frukost och nylagat kaffe..
Lite ont i huvudet hade jag men det gick över..
Senare när Jocke kände sig körbar åkte vi upp till vårt fina hus.. Packa upp lite saker och börja fylla polen.. Jag tvätta.. Vår tvättmaskin här hemma har ju gått sönder.. Ska sätta in en ny till de som ska flytta in här..
Vi vill så gärna flytta in i vårt nya hus.. blir om 2 veckor.. Ska packa litte nu ikväll tänkte jag. Är en del kvar att göra..

Idag har vi varit hundvakt till Teddy. Fullt hus med 2 hundar och en liten.. Så i förmiddags blev det lång promenad hela familjen.. Jocke körde vagnen och jag fick ta båda hundarn.. Inte det lättaste då båda drar.. Men det gick..
Underbart väder:) Känns som sommaren är här.

Bella har varit dålig med maten idag.. Det har ju gått så bra de senaste dagarna.. Kämpar vidare... Ska väga henne på torsdag. undrar så vad hon väger. Hoppas hon ligger rätt på kurvan nu..

Imorgon ska vi träffa Anna och Ella på förmiddagen ta en lunch och en promenad i parken om vädert håller i sig sen på eftermiddagen blir det fika med tjockisen hihi.. Lillis då alltså.. Hoppas på lika underbart väder.

Lägger in lite bilder från helgen.. Tyvärr dog batterit såklart på lördagen så det blev inte så många fina bilder från bröllopsfesten jag hade klart glömt att ladda den smarta jag...




















Kommentarer
Postat av: Lillis

Asså bilden på bella i sitt lilla badkar är ju så bedårande! Vilket charmtroll mitt gudbarn är. Tjock? Haha det ser ut som jag svalt en badboll! Ses i morgon.. Puss

2008-05-05 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0