dax att sova..

Blir ett kort inlägg då sänger skriker efter mig.. Så trött...

Idag har varit en skön dag ute i solen:) Varit i stan hela dagen. Börja med att träffa Anna Och Ella i stan klockan elva för en tidig lunch sen gick vi till parken.. Hade med filt så barnen lekte och mammorna sola.. Mysigt:) Gav Bella mat i parken idag detta gick mindre bra. Fick byta kläder då hon hade mat över allt...
Sen klockan två träffa vi upp Lillis och gick och tog en fika.. Handla lite kläder till Anton..
Lillis fråga mig om jag ville bli gudmor till Anton:) Gud vad glad jag blev... Jätte kul:)

Imorgon vet jag inte om det blir fika i folkets park med Evelina, Klara, Lissie,Gordi och alla barnen.. Får se vad jag känner imorgon.. Måste hinna packa lite mer.. . Kanske åker en kort sväng. Emilia kommer en sväng vid fyra så då måste jag vara hemma..

Nu ska jag nanna.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0