Vilken dag...

Skrev precis ett jätte långt inlägg som bara försvann.. ARG!!!
Blir ett kortare inlägg nu..
Har heft en jävla dag.. Börja med en stressig morgon för att vi skulle i väg och träffa Evelina och Liam hade lite saker kvar att göra innan visning här idag...
Kom i väg en halv timme för sent.. Det börja regna när vi kom fram så det blev ingen lånpromenad bara en fika.. Sen skulle vi i väg till mammas salon klockan 14:20.. Springer till bussen men kommer på att jag ej har några pengar.. Går in på pressbyrån handlar så jag får ut pengar.. Missar klart bussen.. Nästa kommer efter 10 min.. ¨Bussen är sen sen kör den fel.. Ringer mamma säger jag blir sen.. Vad jag inte vet är att det är bara varanan 35a som går till Vidal.. Får gå från Rosengår till Videdal ca 2 km i regenet... Inget paraply!!! Ringer mamma igen.. Tar 20 min dit.. Usch.. Mamma stressar för jag har ont om tid måste vara i Oxie 16:00 och hämta Marvik för det ska vara visning och då kan han inte vara hemma..
När mamma är klar.. Springer jag till bussen kommerdå på att jag ej har några pengar.. Fråga snällt om jag kan åka ändå och det får vi.. Kommer fram till jägersro 15:35 missar då ettan för jag måste hämta pengar.. Nästa går 10 min senbare.. Är hemma 16:00 tar Marvik.,. Ställer mig runt hörnan för att vänta på mäklaren. Inte vår vanliga mäklare som kommer(han var upptagen) Viste ej om han hade nycklar så därför vänta jag.. Det regna kan man lsäga!! Inget paraply.. Visar sig då att köparen ej kommer och svarar ej i telefon........... Så mäklaren gick.. Jag har stressat helt i onödan.. Jag är arg.. Stod i regnet i 2o min.. Bella blir ledsen för hon är hungrig... Går in ger henne mat. Sandra har nu kommit så hon får hämta Emilia som väntar på ´fritids..När de kommer tar de Bella för jag ska laga mat(detta gör jag aldrig)  Lagar till oss tre plus mamma.. Mamma kommer 18:00 då äter vi:) Gott blev de..
Hon har me deras valp Teddy.. Fullt liv på Teddy och Marvik.. Bella är gnällig för hon 'är trött. Så kaos!!
När mamma och de går säger jag till Sandra att jag måste få ta en dusch innan hon går.. Så jag duschar så natta hon Bella Skönt! Så nu sover hon gott hoppas hon inte vakbnar. Det gjorde hon i går efter en timme.. Men hon var helt slut så hon sover nog gott:) Jag ska snart lägga mig är helt slut efter denna dag.............

image53

image54

image55

image56

Kommentarer
Postat av: Evelina

shit vilken dag, hoppas att du får sova gott inatt!!
kram

2008-03-13 @ 22:55:26
Postat av: Johanna

Evelina.. Vilken dag.. Kaos. Men gott fick både jag och Bella sova fram till 07 för då vakna hon..

2008-03-14 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0