Sis på besök

Idag har mostrer Sandra varit här:) Alltid lika trevligt. Blev middag sen en fika.. Lång promenad med Marvik och Bella hann vi med.. Mattias kom inte idag.. Besviken på honom. Han är hennes gudfar men han verkar ju aldrig ha tid.

Bella vakna klockan 7:45 idag:) Sov från 20:20 till 7:45 utan mat så jag är jätte nöjd.
Hon har börjat med en konstig sak..... Hon börjar gråta när hon ska få lunch.. Varför vet jag inte. Hon vill inte ha.. Gröten på morgonen går jätte bra efterrätten lika så men inte mammas hemmalagade mat.. Varför?? Fick lura henne idag och ta varanan sked mat och varanan sked efterrätt. Jag ger mig inte hon ska äta!!
Hon är inte så glad för att bli ammad.. Sparkar och hjar sig. Gladast blir hon när hon får flaskan med ersättning hmm någon period hon är inne i kanske..

Lillis var på ultraljud idag!! Till 75% väntar de en pojke:) En liten Anton. Allt var jätte bra med honom.. Så glad för hennes skull:)

Imorgon är det inte mycket inplanerat. Blir en sväng till Jägersro för att köpa små påskpresenter. Jocke jobbar som vanligt. Han är bara ledig Lördag sen jobbar han hela påsken.. Tråkigt men rika blir vi hihi

     


image75


image76

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan! Så kul att höra från dig gumman :) Glad påsk på er från oss :) Ja det stämmer att jag träffade Tomas på din inflyttnings fest för många år sedan & vi är ett par än och det är så himla skönt att man fan den största kärleken när man minst anade det,, och det är tack vare dig gumman för det var din fest :) Ha en jätte skön helg..stor kram på dig

2008-03-21 @ 09:39:06
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Lillis

Gud vilka härliga bilder på Bella=), börja nästan gråta när du nämde mig, e väl hormonerna! Åh, vad jag trivs! Puss

2008-03-23 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0