Påsken..

Har inte blivit något bloggande på ett par dagar.Har inte varit hemma så mycket under påsken..

Igår var vi hemma hos mamma och åt påsk middag. Bella fick massa påskpresenter. Nya leksaker och nya kläder:) På dagen var Jocke och Bella hos farmor och farfar och fick påskägg där med.. Mamma var hemma och sov.. Så skönt de var..

Idag har vi varit hos Pappa och Mi och ätit.. Jätte gott:)
Jocke jobba bara ett par tmmar idag så han kom lite senare till pappa.. Fick påskägg där med. Bella har nog varit riktigt snäll.. Hon har varit lite gnällig under eftermiddagen idag.. Trött.. Tog ett snabbt bad när hon kom hem sen somna hon direkt.. Hon vaknar ju halv åtta om morgrn nu mera.. Hm mamma som gillar att sova. Så idag blir det sängen vid tio för mig. Är så trött.

Det här med maten.. Det går inte. Gröten går bra men lunchen VÄGRAR hon. Hon blir ledsen och arg och vill inte. Ska till BVC på Torsdag ska då höra vad jag ska göra. Fram tills dess får hon bara gröt. Jag tänker sluta amma om en månad.. Så då får hon äta!! Men just nu är flaskan med ersättning det bästa tycker hon..  Jag tycker det är jätte jobbigt att hon inte vill äta.. Hoppas det snart blir bättre.

Igår raka Jocke av allt sitt hår!!!!!!!! Usch jag gillar det inte. Vist är han fin i de med men bättre med hår. Han som har så fint hår.. Han var trött på de. Han går ändå i mössa varje dag på jobbet..

Så jobbigt med det här med vår lägenhet.. De som hade lagt budet på 900 000 vill ju inte ha det längre. De skulle tänka över påsken!!! Gud vad irriterande.. så nu måste vi ha en visning till på Onsdag.
Saken är den att jag lagt ut många av våra möbler som vi inte ska ha på nätet.. Så på Torsdag kommer folk och hämtar sakerna. Så då måste vi ha sålt de.. Hoppas någon är intresserad nu bara. Både jag och Jocke är riktigt nervösa.. Mäklaren säger att det är svårt att sälja just nu..  Vi flyttar ju om en månad!!!


               

Massa bilder som är tagna nu under påsken!!!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag tyckte jocke såg bra ut i det rakade håret! Men mitt gudbarn är fantastiskt! =) Har köpt dom första kläderna till Anton i dag! =) pUSS

2008-03-25 @ 15:56:51
Postat av: Johanna

Lillis... Tycker du han passar i de?? Jag är tveksam.. Gud vad kul att du köpt kläder till Anton.. Vi måste få följa med nästa gång..
PUSS

2008-03-25 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0