Myskväll bara jag och Bella:)

Blir inte bloggande varje dag nu mera..
Igår fick Bella sin vaccinations spruta.. Hon blev jätte ledsen sen var hon ledsen hela kvällen.. Har aldrig hört henne så. så synd om henna.. Gav henne en alvedon blev lite bättre. Till sist somna hon..
Vakna dock vid ett i natt. Jocke fick ta henne så fick jag sova. Hon somna om efter lite mat och många kramara från pappa.
Bella har inte riktigt gått upp i vikt som hon ska.. Ingen fara men jag ska lägga lite olja i hennes mat.. Man blir ju orolig. Men de sa de på Bvc att det behövde jag ej vara..
Pratade med BVC om det6 här med amningen att hon inte verka bli mätt och bli ofta ledsen och så.. Hon sa att då är det nog som hon inte vill eller ej får sig det hon behöver.. Så nu har jag slutat amma. Känns konstigt och tråkigt och lite skönt.. Nästa vecka ska jag försöka med maten igen..

Inget nytt om vårt radhus.. De paret som är intresserade ska prata med sin bank på måndag.. HOPPAS!!!!!!!
Ska ändå ha en visning på Söndag.. Hoppas det blir den sista är så trött på att städa hela tiden. Plus att jag vill börja packa. Har packat 2 kartonger.. Blir mer denna veckan som kommer.

Idag har vi varit och ätit snabb lunch med Aggiz.. Kändes inte lönt att ta sig upp till stan för en timme.. Stressigt värre..  Aggiz skulle tillbaka till jobbet igen..
Sen var vi på Mobilia med Gordi och Milijan (hoppas jag stava det rätt) Tog en fika och gick och titta i affären men hitta inget kul.. Vill ha en jacka till Bella men hittar ju inget kul. ARG!!
Skulle göra om Bellas vagn till sittvagn idag men det gick inte.. Precis som det saknas något.. Eller så är vi som inte klarar av de.. Ska in och fråga på baby ringen imorgon.. Hon börjar ju bli stor tjej nu:)
Nu ikväll har jag Bella haft det jätte mysigt.. Bella vill inte sova vid åtta som hon brukar. Men det gjorde inget för jag ville gärna ha henne uppe:) Så vi titta på Lets dace sen somna hon klockan 21:45. Så nu sover hon gott.
Jag ska sitta uppe och vänta på Jocke idag. Har inte gjort de på hela veckan. Är så slut om kvällarna går ju upp halv  åtta varje dag.. 

   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej du! Så stor hon blivit! Tiden går sååååå fort! Emma blev ju ett år nu för några dagar sen, fattar det knappt! Läste om att hon ej gått upp i vikt som hon ska, det gjorde inte Emma i heller. Hon stod stilla i vikt i över 3 månader (gick till o med ner) Men nu är det okej igen! Tänk inte på det! Vissa går upp mer och andra inte. Alla är vi olika och tur är väl det! Grattis till huset förresten! Kram från oss!

2008-03-28 @ 22:23:45
URL: http://www.metrobloggen.se/emmisen
Postat av: Gordi

Japp d va rättstavat nu=)
D blev en tripp till Babyringen innan jag drog till mina föräldrar, o japp...precis som du sa...d va jätterea där, ngt jubileum d har till på Söndag. D blev en till sittvagn till Mille hihi...

2008-03-28 @ 22:38:23
Postat av: Evelina

här går vi upp kl sex om mornarna så du har ju värsta sovmorgonen;)

2008-03-29 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0